بازخوردهای شما در Beta بازی Battlefield Hardline جدی گرفته می شود

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

اخبار بازی نقد و رفع مشکلات بازی دانلود بازی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ZERO
23:10
چهار شنبه 11 تير 1393

پس از اجرای اولین مرحله بتا بازی Battlefield Hardline بازخورد های مختلفی پیرامون این عنوان بدست آمده است. از گزارش باگ های مختلف گرفته تا مواردی که نیاز به بررسی بیشتر برای بهبود عملکرد دارند. به تازگی مهمترین آنها به سازندگان تحویل داده شده است تا اینکه فکری به حال مشکلات موجود کنند. با ما برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب همراه باشید.

 

آقای Thad Sasser به عنوان طراح بخش چند نفره Battlefield Hardline لیستی را که از بازخوردهای هواداران بدست آمده است جمع آوری کرده اند و برای رسیدگی به استدیو Visceral Games تحویل داده شده. مواردی که در زیر مشاهده می کنید توسط مردم گزارش شده است و اکثر آنها به رسیدگی برای بهبود کیفیت گیم پلی خطم می شود که خوشبختانه مورد توجه سازندگان قرار گرفته.

Movement: سرعت حرکت بازیکنان تا ۱۰% افزایش یافته است و زمانی که آنها فقط یک اسلحه کمری در دست خود دارند، ۱۰% درصد دیگر نیز دریافت خواهند کرد.

Suppression: لرزش دوربین و پرش های آن درزمان هدف گیری کاهش یافته است.

Survivalist: قدرت این قسمت بیش از حد گزارش شده و بازیکنان آسیب دیده را می توان با طرزیق به خود بعد از ۵ ثانیه احیا کرد. 

High Tension – Crane Camera Shake: لرزش دوربین در این صحنه و بالای جرثفیل بیش از حد زیاد بوده است که از شدت آن کاسته شده.

High Tension – Stairs in High Tension Bug: باگ موجود در راه پله ها حذف شده و دیگر بازیکنان به دیوار نخواهند چسبید.

Elevated Objectives: بازیکنان از این پس در صورتی که هدف مورد نظر پایین یا بالای آنها قرار گرفته باشد می توانند آن را راحت تر شناسایی کنند.

Special Vehicles: سازندگان در تلاش هستند تا اینکه تعداد خودروهای قابل بازی مخصوص بیشتر شود مانند کامیون حمل سوخت. همچنین عملکرد ترمز نیز بهبود خواهد یافت.

Stuck Vehicles: گاهی اوقات خودروها در اماکنی گیر می کنند که سازندگان سعی دارند قابلیت ضربه را اضافه کنند تا اینکه خودرو آزاد شود. قولی بابت این قسمت داده نشده اما آنها مشغول کار بر روی این مسئله می باشند.

Heavy Vehicle Damage: در پشت خودروهای سنگین یک سری نقطه ضعف قرار داده شد تا اینکه راحت تر نابود شوند.

Vehicle Occupants List: سازندگان مشغول هستند تا اینکه آیکون Bag Carrier را در رابط کاربری خودروها اضافه کنند. در این صورت بازیکنان راحت تر خواهند توانست تشخیص دهند Bag Carrier سوار شده است یا خیر.

آقای Sasser اعلام کرده اند که توجه به نظرات هواداران ادامه خواهد داشت و آنها به زودی اطلاعات بیشتری را از بخش چند نفره منتشر خواهند کرد.

Battlefield: Hardline جدیدترین عنوان در سری بازی Battlefield می باشد که این بار در ساخت آن استدیو Visceral Games که به عنوان سازنده Dead Space شناخته می شود، به جای DICE حضور خواهد داشت. تفاوت اصلی Hardline با سری های قبلی، مضمون آن می باشد. دیگر خبری از میدان های جنگ مدرن، ویتنام و غیره نیست در عوض ما شاهد مبارزات نیروهای پلیس با تبهکاران خواهیم بود. بازی Battlefield: Hardline در ۲۱ اکتبر (مصادف با ۲۹ مهر) برای Xbox One, Xbox 360, PS3, PS4 و PC عرضه خواهد شد.

http://d.ibtimes.co.uk/en/full/1381087/battlefield-hardline-leaked-trailer-reveals-multiplayer-modes-new-gadgets-bank-heists-more.jpg


تعداد بازدید از این مطلب: 484
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , تصاویر , ,
بازدید : 484

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









آبا میخواهید بخش نقد بازی ها های قدیمی فعال شود؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



جدید ترین اخبار بازی های کامپیوتری و نقد و بررسی بازی ها
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به اخبار بازی و دانلود مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر